top of page

קריאטין ואיזה אני אוהבת בעצם?


בעבר כתבתי כאן ממש בבלוג על אילו תוספים אני נוהגת לקחת ולמה. כטבעונית ומפתחת גוף אחד התוספים שאני מאמינה ביעילותם, הוא קריאטין .

" קריאטין הוא אחד העזרים הארגוגניים התזונתיים הפופולאריים ביותר עבור ספורטאים. מחקרים הראו באופן עקבי כי תוספת קריאטין מעלה את ריכוזי הקריאטין התוך שריריים אשר עשויים לסייע בהסבר השיפורים שנצפו בביצועי התרגיל בעצימות גבוהה המובילים להתאמות אימונים גדולות יותר. בנוסף לשיפור האתלטי והפעילות הגופנית, מחקרים הראו כי תוספי קריאטין עשויים לשפר את ההתאוששות לאחר האימון, מניעת פציעות, ויסות חום, שיקום וזעזוע מוח ו / או הגנה עצבית על חוט השדרה."

קריאטין נמצא גם בבשר ודגים ולכן המחקרים מראים שנצפה שיפור רב יותר, אצל טבעונים או בתזונה מבוססת מהצומח

"תוצאות: תוספי קריאטין בצמחונים הצליחו להגדיל את ריכוזי הקריאטין, והפוספוקריאטין בסכום העצום לרוחב ובשרירי הגסטרוקנמיוס, פלזמה ותאי דם אדומים, לרוב לרמות גבוהות מאשר אוכלי כל. תיסוף קריאטין שיפר את ביצועי הפעילות הגופנית אצל צמחונים במידה רבה יותר בהשוואה לאוכלי הכל"

אני אוהבת לשתות אותו בטעם בלוברי כזה כיפי, במהלך האימון, אבל כל עוד תתספו יומית אין ממש חשיבות לתזמון. הנה לינק ישיר לאהוב עליי : לינק וכמובן שמגיעה לכם ולכן הנחה נוספת בשימוש בקוד MPMAAYN









78 views0 comments

Recent Posts

See All
bottom of page